ایجاد محیطی با کارایی بالا

29 سپتامبر 2016 بدون دیدگاه

 

زیاد  در مورد ساختن فرهنگ عالی شرکتی شنیده ایم .بگذارید مخلص کلام را بگویم: شما  نمی توانید فرهنگ را شکل دهید یاایجاد ش کنید. فرهنگ یک سازمان مثل تمرین روی تخته وایت برد نیست که همه ی مدیر ها دورمیزکنفرانس بنشینید و ایده های شان را به هم بگویند.فرهنگ یک سازمان حول ادم هایی  به وجودمی آید  که شرکتی رابنا می کنند .

فرهنگ براساس شخصیت و منش آدم های درون سازمان ایجاد می شود . تنها راه شکل دادن به آن فرهنگ،تمرکزروی استخدام آدمها باویژگی هایی ست که می خواهند آن فرهنگ داشته باشد.

فرهنگی باانتظارات مثبت می خواهید که هرکس روشی براساس>> من میتوانم<< داشته باشد؟پس باید ادم های مثبت و توانا استخدام کنید وکسانی که این ویژ گی ها راندارند، ازسیستم ها خارج کنید .می خواهیدفرهنگ شرکتی تان فرهنگی با ریتم تند، انرژی زیاد و احساس ضرورت بالاباشد؟ پس بایدادم هایی رابه کار بگیرید که درمحیط های سریع وپر انرژی می توانند کار کنند ودرموعد مقررکارهاراتحویل دهند.

 برای داشتن فرهنگی باکارایی بالابایدآدم هایی رااستخدام وحفظ کنید که کارایی بالا دارند.

برای داشتن فرهنگی باکارایی بالاباید آدم هایی رااستخدام  وحفظ کنید که کارایی بالا دارند.واگن های خالی قطار وحشت تان رابا آن هایی پر کنید که ویژگی هایی داشته باشند که برای فرهنگ شرکتی تان درنظردارید به همین راحتی.

ازاین راه، پا پس نکشید. این کار باعث ازبین رفتن فرهنگ وکاهش شوق و ذوق ( سود)مسیر  سواری تان میشود.

 

دیوانگان ثروت ساز – دارن هاردی

ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :