دو راهی کارافرینی

29 سپتامبر 2016 بدون دیدگاه

 

مهم نیست چه کسی هستید یا شرکت تان چه قدر بزرگ است .پیداکردن ادم های کامل برای ملحق شدن به شما در این مسیرکار راحتی نیست و متاسفانه حتی برای ماکار افرین ها سخت هم هست. کاملامشخص است در استخدام ادم های وحشتناک عمل می کنیم واقعاوحشتناک.

چرا؟چون ادم های رمانتیک و نا امیدی هستیم . اگر کسی به ایده کمی عشق نشان دهد، قلب های مان با سرعت بیشتری می تپند و چشمان مان می درخشند.اگر کسی نشان دهد به برنامه ی بزرگ مااعتقاد دارد،می خواهیم زود اعتمادکنیم . محتاج این هستیم که شخصی ،هر شخصی،به کار ماعلاقه نشان دهد یاازکفشهایمان تعریف کند.

کار افرین ها توان وامکان رادر هر چیز یاهر کسی می بینند و بر این اساس ،ماازاستخدام ادم ها به خاطرامیدواری خوشمان می اید . هر چند این خوش بینی منحصر به فرد یکی از بزرگ ترین نقاط قوتمان محسوب می شود.ولی وقتی بحث استخدام پیش میآید،حتی از پاشنه ی آشیل هم آسیب پذیرتر یم .

یک کا ر افرین نبایدفقط بر اساس امید واری کسی رااستخدام کند.وقتی بحث استخدام پیش می آید و به کار گرفتن ادم هایی برای پر کردن صندلی های خالی قطاروحشتتان ، نمی توانید فقط اشتیاق ادم ها رادر نظر بگیرید.باید مدارک را استخدام کنید. شما زمان ومنابعی ندارید برای اموزش یا ارتقای مهارت های اروش ادم ها. به من اعتماد کنید، شماکارهای زیاد دیگری دارید که باید بچرخانید. خیلی ساده باید انهایی را استخدام کنید که باارائه ی شواهد ،چیزی را که شما می خواهید ،داشته باشند وبعد، انهارادر سازمان تان جا دهید.

یعنی باید بی نهایت عقلانی و واقع بینانه عمل کنید.شمابه فرایندی برای استخدام و به کار گرفتن ادم ها احتیاج  خواهید داشت تا ازخودتان جلوی خودتان مراقبت کنید و به ان فرایند متعهدباشید واهمیت ندهید چه کسی به شما می گوید :که واقعافکر می کنید شمادر مورد فلان موضوع اطلاعات دارید.

این راروی یک تکه کاغذ بنویسید و بچسبانید روی صفحه ی کامپیوترتان .

مدارک رااستخدام کن ،نه امید را.

حالابه خواندن ادامه دهید .درادامه ی این فصل به شما شیوه ی این کار رایاد می دهم.

 

دیوانگان ثروت ساز – دارن هاردی

ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :