استعداد رهبری کسب وکار

29 سپتامبر 2016 بدون دیدگاه

هرکار افرینی که رهبری می کند ،این احساس را دارد که نسبت به کل افرادشرکت مسوول است .شما هرروزبه طرز قابل توجهی زندگی  مردمراتحت تاثیرمی دهید.اغلب به شکلی که حتی متوجه اش نمی شوید مردم به شمانگاه می کنند. ازشماالگو می گیرند..مسیر قطار وحشت تان برایشان چالش برانگیز  خواهد بود .موقعیت هایی برای رشدفراهم خواهد کرد،درآمد و شانسی برای انجام کاریمهم دراختیارشان قرار خواهد داد.

این  یک مسوولیت خارق العاده  است .جدی اشبگیرید.

بااین حال موقعیتیبزرگ ، همراه  اینمسوولیت به وجود می اورد.موقعیتی  کهدستاوردهای زیادیخواهدداشت. در مورد موقعیت ها و حساب های بانکی صحبتنمی کنم.در موردآن رضایتمندی صحبتمی کنمکه از ایجاد تفاوتی واقعا مثبتدرزندگی دیگرانبه دست می اید . این تجربه ای کاملا مفید و امتیازی عالی ست . چیزیستکه باید باافتخار و وقار بپذیرید ش .

 هر کسی درسازمان شما در حالیادگیریشیوه یتفکر ، عمل و واکنش شماست . الگو باشید.

آن هایی که در واگن های پشتی شما نشسته اند،شما رامی بینند .هم در خانه و هم در محل کار ، نشانه هایی ازطرف شما دریافت می کنند. شیوه ی تفکر،عمل و واکنش را ازشما یاد می گیرند.

چگونه قطار را می رانید ؟ انها هم همانجوراین کاررا خواهندکرد.شما الان درصندلی جلویی هستید . بنابراین لبخندی به پهنای  صورت بزنید ، دستان تان را بگیرید رو به اسمان وفریاد بزنید : >. نگاه کنید ، دست های تان رابالا ببرید.<<

 

دیوانگان ثروت ساز – دارن هاردی

ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :