هیچ وقت،هی چوقت وهیچ وقت تسلیم نشوید

22 سپتامبر 2016 بدون دیدگاه

به اهداف تان تعهد داشته باشید .اگر هم اکنون تا جائی که توانسته اید پیش رفته اید   رفته اید ، بازهم می توانید جلوتر بروید. همان چند گام بیشتر است که موفقیت رانصیب فرد میکند. همان ضرب و فشار ها وساعت های بیشتراست که تفاوت ایجاد خواهد کرد. همین بیشترها شما را ازسایرین  و افرا عادی جامعه متفاوت می کند . همین کلمه فوق است که وقتی کنارکلمه عادی قرارش می دهید ، معنی فوق العاده را می دهد. قطعا” اشتباهاتی خواهید کرد و ممکن است از مسیر اصلی خارج شوید. شکست خواهید خورد.انگیزه خود را از دست خواهید داد . احساس بی رمقی خواهید کرد .اما تمام این موارد مشکل ا ساسی نیست ،برای همه اتفاق می افتد.همین مسائل است که باعث می شود شما را انسان خطاب کنند. فقط انتظارش را داشته باشید و مجددبه مسیراصلی باز گردید. همان طور که کالوین کولیج می گوید، هیچ چیز در دنیا نمی تواند جای پشت کار را بگیرد. حتی استعداد نیز جای آن را پر نمی کند .انسان های با استعداد ، اما نا موفق زیادی دراطراف ما وجود دارد .نبوغ هم نمی تواند جای پشتکار را بگیرد. تحصیلات هم به تنهائی همین طور است. دنیا پراست از انسان های بیکاری که تحصیلات دانشگاهیی دارند. پشتکار و سماجت ، خودشان قادر مطلق هستند و به تنهایی برای موفقیت می توانند کافی باشند.

>> بزرگترین افتخار زندگی در نیفتادن نیست ، بلکه در ایستادن است.آنهم درست همان زمانی که می افتیم و شکست می خوریم<<

                                                                    کنفسیوس

وقتی می کوشید که به هدف تان برسید ،همواره باید این رابدانید که موفقیت خیلی نزدیک تر ازآن است که فکرش را می کنید.آن زمان می توانید احساس کنید که در چند قدمی شما ایستاده است .موفقیت می تواند در تماس بعدی که با شما می گیرند، باشد.شاید در جلسه پیش روقرارداشته باشد. کلید راه این است که دلسرد نشوید وهمینطور به جلو بروید.

پشتکار یعنی مواجه شدن با ترس ها بدون این که تسلیم شوید.

>>اغلب انسان ها قبل از این که به موفقیت برسند ، دست از تلاش بر می دارند. همچنین دردقایق پایانی ، بازی را رها می کنند.<<

                                                                                                                                                راس پروت 

قدرت در اختیارشماقرار دارد وهم اکنون هر چیزی را دارید که لازمه موفقیت است .فقط به سوی آن بتازید. هر کاری را سروقت خودش انجام دهید. مسیرموفقیت ازهمین لحظه شروع می شود. ازهمین امروز نخستین قدم هایتان را به سمتش بردارید.

وقت آنرسیده که از خانه خارج شوید و زندگی که همیشه آرزویش راداشته اید،برای خود بسازید.

 

امسال تکرار نخواهد شد – دارن هاردی

ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :