من قبول ات دارم

29 سپتامبر 2016 یک دیدگاه

می دانم درونه کسی یک کارافرین مخفی شده است.می دانم همه ی ما در قلب مان یک کار افرین هستیم.کار افرینی در روح ،قلب و رویاهای ماست.درخون ماست.ولی این را هم می دانم که راه انداختن یک کسب و کار،ایده ی ترسناکی ست.انقدر که میلیونها نفر حتی از امتحان کردن اش می ترسند. و برای کسانی که امتحان اش می کنند ، چه طور؟سخت است.خیلی هابدون کمک ، آموزش وراهنمایی از پس اش برنمی ایند. میدانم من هم نمی توانستم بدون این موارد از پس اش برایم.

هر کارافرینی باید بداند یک نفر به او اعتقاد دارد و من تا ابد مدیون کسانی هستم که باورم داشتند و ایده هایی را با من درمیان گذاشتند که موفقیت ام را بیشترکرد.تنها راهی که می توانم دین آن ها را بدهم این است که ان ایده ها را انتقال دهم .کل داستان را تعریف کنم  تابدانید آن فراز و نشیبهای دیوانه کننده ای که تجربه می کنید طبیعی هستند و می توانید از پس شان برایید.دلیل اصلی نوشتن این کتاب همین بود.

اگر فقط یک موضع باشدکه قبل از سوار شدن به این ترن هوایی باید بدانید ایناست که شخصی به شما اعتقاد دارد.میداند میتوانید اینکار را بکنید. و وقتی این کار را میگویم به من اعتمادکنید.

من اعتقاددارم.

من، دارن هاردی، باورتان دارم.

میتوانید این کار رابکنید.

حتی اگر همدیگر را ملاقات نکرده باشیم،حتی اگرهیچ وقت فرصت شنیدن ماجراهای تان رانداشته باشم،اگر تا اینجاخوانده اید،پس این راهم بدانید: شما از پس این کار برمی آیید.در غیر این صورت تا این جا نیامده بودید.مثل کتابهای دیگر،این کتاب را هم گذاشته بوید کنار و دیگر در دستان تان نمی دیدیدش

 

دیوانگان ثروت ساز – دارن هاردی

 

ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :

  • موسی توماج ایری

    عموم مردم ثروتمند شدن را کاری سخت و مستلزم تحمل مشقت و رنج فراوان می‌دانند. این باور آن چنان ریشه‌ای است که به بخشی از فرهنگ عمومی تبدیل شده است. گفتاری از قبیل «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود» و امثال آن دقیقاً گویای این نگرش است. این باور شاید از دورانی که بشر بیش از هر چیز بر قدرت فیزیکی و زور بازوی خود متکی بود ناشی شده باشد. اجداد ما در غارها و تا هزاران سال بعد عموماً متکی بر نیروی فیزیکی خود بودند. نیرویی که امروزه کمترین میزان دستمزد در قبال آن پرداخت می‌شود.

    تنها سرمایه مایکروسافت، تخیل انسان است. بیل گیتس

    وقتی راه انجام راحت‌تر کاری را ندانیم ساده‌ترین کارها برایمان بسیار سخت خواهد بود. مثلاً جابجایی یک بار یک تنی با کشیدن روی زمین با حمل آن توسط یک گاری چقدر فرق دارد؟ و حمل آن با گاری را با ماشین مقایسه کنید. در رابطه با ثروتمند شدن نیز چنین است.