از قبل می دانید که چگونه بفروشید

28 سپتامبر 2016 بدون دیدگاه

 

به من اعتماد کنید، شما می دانید چگونه بفروشید، کل زندگی تان این کار را کرده اید. همه مان این کار را کرده ایم. فروش یکی از اولین مهارت هایی است که در مقام انسان یاد می گیریم. قبل از آنکه حتی صحبت کنیم یاد میگیریم که می توانیم با گریه های مناسب ، والدین مان را تحت تاثیر قراردهیم. کار راحتی نیست که هرروز ۳ بامداد کسی را از خواب بیدار کنی ، به پای گهواره بکشانی تا پستانک یا خرس عروسکی ات را که روی زمین افتاده ، پس بگیری. نوزادها مهارت دارند.و آن نوزاد شما هستید!

گریه کردن اولین مهارت فروشی ست که یاد می گیریم تا از مردم انجام کاری را بخواهیم( متاسفانه بعضی ها در دوره ی بزرگسالی هم به همین استراتژی اکتفا می کنند) همان طور که بچه ها رشد می کنند، در فروش بهتر می شوند.تاحالا بچه خردسال تان را برده اید بقالی؟ کودکی که بستنی یا عروسکی را که در قفسه هست، می خواهد، با مقاومتی بی وقفه از هر مهارت فروشی که در چنته دارد ، استفاده می کند. بچه ها در فروش استادند. می دانند که چطور بر مخالفت ها غلبه کنند، از تاکتیک های فریبنده استفاده کنند، با رد شدن دست و پنجه نرم کنند جواب منفی را قبول نکنند و چیزی را که می خواهند بارها بگویند… تا وقتی به مرداشان برسند(یا زور از آن جا دور شوند.)

به نامه هایی فکرکنید که در شب کریسمس  برای بابانوئل می نوشتید یا به شب هایی که واقعا می خواستید بعد از گذشتن ساعت خواب بیرون باشید. شاید این موضوع مربوط باشد به ده ها سال پیش ، ولی شما هم روزی بچه بودید و همان مهارت متقاعد سازی را داشتید.

همه ی ما مشغول فروش ایم، تمام روز و هرروز. وقتی می شنویم کسی می گوید (( من فروشنده نیستنم)) همیشه باید اول، کمی بخندیم بعد، آن ها شروع می کنند ده دقیقه جزییات دلایل شان را می گویند واین حقیقت را به من می فروشند که در فروش خوب نیستند.

همه در روزها بارهادرگیر فروش می شویم. به دوست مان می گوییم به دیدن فلان فیلم در سینما بروید و فلان رستوران جدید را امتحان کند. می گوییم که چرا دیر کرده ایم و چرا نمی توانیم همانی بگیریم. حتی به خودمان این موضوع را می فروشیم که چرا بایداز زیر ورزش در برویم و چرا باید چیزی را بخریم که به آن احتیاجی نیست.

واگر بچه داشته باشد ، دائم مشغول تمرین بهبود و تسلط روی مهارت فروش هستید. همه چیزی بچه های تان می فروشید. ((سبزیجات ات رابخور.)) ((درست حرف بزن)) ، ((روی مبل نپر)).((موقع رانندگی پیامک نده ، خطرناکه )). اگر بچه داشته باشید، خیلی از مهارت های فروش را استفاده می کنید.

خودتان را گول نزنید. همه می فروشند حتی شما.

پس هدبند و قمقمه ی آب تان را بردارید. قرار است روی عضله ی فروش تان کار کنید.

 

دردنیای امروز، شما فقط با رقبا رقابت نمی کنید.

بامشتریان بالقوه، دوستان و تصاویر

دوست داشتنی شان رقابت می کنید

ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :