چگونه می توانیم در رابطه مان همسر بهتری شویم؟

20 اکتبر 2017 یک دیدگاه

با کارنیل همراه باشید تا دریابید چگونه می توانیم در رابطه مان همسر بهتری شویم؟

 

زندگی مشترک مسیر پر و پیچ خمی در زندگی ست و برای موفقیت در آن باید مهارت هایش را آموخت

 

ممکن است در زندگی تان کسی را دوست داشته باشید و به او اهمیت بدهید و حتی عاشقش باشید، اما مسئله ای که با آن روبرو می شوید این است: واقعاَ چقدر آن شخص برایم اهمیت دارد؟ همیشه برابری در رابطه خوب است اما شاید شما تمایل دارید که بدانید: چگونه می توانید همسر یا شریک بهتری شوید؟ در این رابطه تعدادی نکته وجود دارد که می تواند زندگی عاطفیتان را دلچسب تر کند و یا سبب شود همسرتان با خودش فکر کند که به قدر کافی و آن طور که باید، در رابطه عمل نکرده است.

۱- راحت باشید و به خودتان اعتماد کنید.

اعتماد در رابطه

قرار نیست به گونه ای رفتار کنید تا یارتان را بیشتر از قبل جذب کند یا کاری کنید تا آخر عمرش در کنارتان باشد، هدف این است شما خودتان باشید. هرچقدر آرام تر باشید و عشق بیشتری در وجودتان جاری باشد، راحت تر می توانید افراد دور و برتان را در این عشق سهیم کنید.

۲- لمس کردن را فراموش نکنید.

لمس کردن

صورت و دستان عشقتان را لمس کنید این کار باعث می شود آن ها احساس کنند که شما از وجودشان خوشنود هستید. نیاز نیست چیزی بگویید، زیرا فقط ۱۰ ثانیه نگاه کردن به چشمانش سبب می شود تا حس کند چه اندازه به او اهمیت می دهید.

 

۳- خلاق باشید.

لذت بردن از رابطه

ممکن است یک رابطه ی کسل کننده باعث شود تا یارتان بخواهد قدمی بزند و کمی پیاده روی کند تا از این حالت بیرون بیاید. بهتر است او را همراهی کنید هرچند نباید تنها بر روی همین کار تکیه کنید. سعی کنید به مکان های مورد علاقه تان بروید و با هم خاطره بسازید. خنده، غم و غصه، اشک ها، رویا و لذت هایتان را باهم شریک شوید. یک پیاده روی ساده می تواند بسیار موثر باشد مخصوصاَ اگر یک روز پر استرس را پشت سر گذاشته اید، سعی کنید در هنگام پیاده روی نسیم خنک را با تمام وجودتان حس کرده و عشقتان را لمس کنید.

۴- صادق باشید.

صداقت

اگر صادقانه رفتار نکردید و برای اینکه او شما را درک کند، مدام طفره رفتید، سعی کنید کار را به جاهای سخت نکشانید مخصوصاَ وقتی در رابطه با موضوعی حساس باشد. تنها یک دروغ می تواند اعتماد را از بین ببرد و در نهایت به رابطه تان آسیب بزند.

 

۵- برای همسرتان دلربایی کنید.

دلربایی

این دلربایی می تواند یک شام عالی و یک حرکت جذاب باشد یا هرچیزی که فکر می کنید برای رابطه تان بهتر است، انجام دهید. یاد بگیرید عشقتان از چه چیزهایی خوشش می آید، سعی کنید در حد توانتان برایش فراهم کنید. کاری کنید این روحِ عشق در زندگیتان تجلی یابد و این عشق چه از نظر جنسی و چه از نظر روحی و روانی بدرخشد.

 

در حال بارگذاری ...
00:00/00:00
ارسال این مطلب به تلگرام

telegram

  • استا

    بسیار عالی لطفا بیشتر بذارید