پادکست هفت عادت یک میلیونر خودساخته

20 آوریل 2017 بدون دیدگاه

بسیاری از متفکران بزرگ، مخترعین و افراد موفق با عادت‌هایشان تعریف می‌شوند. افراد زیادی هستند که معتقد هستند که چگونگی شروع کردن روز موفقیت را مشخص می‌کند.

هزاران سال، کسانی که تلاش می‌کردند تغییری در جهان ایجاد کنند؛ مجموعه‌ای از روش‌ها برای پیشبرد اهداف خود داشته‌اند. حتی مارکوس آئورلیوس (از امپراتوران بزرگ روم) به خودش انگیزه و روحیه می‌داد. این بدان معنا است که حتی دو هزار سال قبل نیز بزرگ‌ترین ذهن‌ها در جهان به‌صورت پنهانی برای ثابت‌قدم بودن به خودشان سخنان انگیزشی می‌گفتند. مسئولیت‌پذیری برای انگیزه و اهدافت خودتان، امری لازم برای موفقیت‌های بزرگ است.

چند چیز در کارنامه من است که به من  اعتبار می‌دهند و من را در مسیر درستکاری و اهدافم حفظ می‌کند. با توجه به اینکه من دو بار قبل از سی‌سالگی می‌توانستم یک میلیونر خودساخته بشوم؛ من برخی از اسرارم را برای تشویق شما به کار بیشتر، و هدف بزرگ‌تر  به اشتراک می‌گذارم. چون تو مسئول رسیدن به اهدافت هستی و همچنین تنها کسی هستی که می‌تواند تو را از رسیدن به اهدافت بازدارد.

برویم سر اصل مطلب. علاوه بر سخت‌کوشی باید به سلامت خودت نیز اهمیت بدهی. بله، مواقعی پیش خواهد آمد که تو نمی‌خوابی و سخت برای چیزی که می‌خواهی تلاش می‌کند. ولی دلیلی ندارد که عادات موردنیاز برای سلامتی را ترک کنی. یک ماشین روغن‌کاری شده است که می‌تواند مسافت‌های طولانی را طی کند. وقتی می‌توانی بازی را ببری که بتوانی به‌خوبی بازی کنی.

اولین باری که آنتونی رابینز را در نیوجرسی دیدم؛ به یاد دارم. اگر مستند فوق‌العاده او را دیده باشید؛ عادات دیوانه‌وار او را میدانید. ولی درواقع، آن‌ها دیوانه‌وار نیستند. آن‌ها فقط معمول نیستند. به همین دلیل رسیدن به سطح موفقیت او برای مردم نادر است. متوجه ارتباط شدی؟

 

ادامه این مقاله را می توانید به صورت صوتی با صدای خانوم مژده برزگر بشنوید

ضمنا می توانید از اینجا به متن مقاله هم دسترسی داشته باشید هفت عادت یک میلیونر خودساخته

در حال بارگذاری ...
00:00/00:00
ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :