مشاوره و کوچینگ خودشناسی

24 مارس 2020 بدون دیدگاه

در مشاوره و کوچینگ خودشناسی کارنیل، با استفاده از چندین آزمون روانشناسی معتبر جهانی و همچنین پاسخگویی به پرسشنامه تخصصی کارنیل، بهتر از هر زمان دیگر با هسته شخصیت خود آشنا خواهید شد. قابلیتهای درونی، استعدادها و توانایی های منحصربفرد خود را خواهید شناخت و تمام نقاط ضعف و قوتتان برایتان آشکار خواهد شد. سپس با کمک اطلاعات حاصل از تحلیل آزمون ها و پاسخ هایی که در پرسشنامه کارنیل ثبت کرده اید، رسالت زندگی شما مشخص خواهد شد. رسالتی که هرچه در جهت رسیدن به آن حرکت کنید و به آن نزدیک تر شوید، گنج درونتان را بیشتر از هر زمان دیگری به نمایش خواهید گذاشت.

هرچه شما به شخصیت خود مسلط تر شوید، تواناتر خواهید شد، چراکه بهتر میتوانید از نقاط قوت خود بهره ببرید و ضعف های خود را کاملا خواهید شناخت. شناختی که راه حلهای موثری در پی دارد.

در کوچینگ خودشناسی کارنیل، شخصیت، باورها، مهارت ها، توانایی ها، عادات مثبت و منفی و نقاط ضعف و قوتتان بصورت موشکافانه مورد بررسی قرار می گیرد. راهکارهای لازم جهت اصلاح نقاط منفی و یا تقویت نقاط مثبت شخصیت شما ارائه می شود و توانایی ها، مهارت ها، نقاط قوت و علایق شما در جهت رسیدن به اهداف و رسالتتان با هم ترکیب می شوند. ترکیبی که به کیمیایی شباهت دارد و ماحصل آن رشد و ارتقاء کیفیت زندگی شما و همچنین ارزشی است که شما به جامعه عرضه خواهید کرد.

افرادی که در دوره مشاوره و کوچینگ خودشناسی کارنیل شرکت میکنند در مرحله اول دفتر سبز کارنیل را دریافت خواهند کرد. این دفتر شامل نتایج و تحلیل آزمون های خودشناسی، نقاط ضعف و قوت و هدف گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است. علاوه بر این، با بررسی شرایط کنونی فرد و همچنین تحلیل نتایج آزمون ها و پاسخ های فرد به پرسشنامه، محل قرار گیری فرد در جاده موفقیت مشخص و راهکارهایی برای رسیدن به مراحل بعدی پیشرفت به فرد ارائه خواهد شد. فرد میتواند با ایجاد تغییرات مشخص شده در زندگی خود، مراحل و سطوح موفقیت را یکی پس از دیگری بپیماید و در نهایت به تمامیت (انسان کامل) برسد. در این مدل، هر سطح شامل ۷ مرحله است که این مراحل با رنگ های مختلف مشخص شده اند و لازمه عبور از هرکدام از این مراحل، پیاده کردن تغییراتی است که مشاوران کارنیل در نظر گرفته اند. با گذراندن این ۷ مرحله، فرد میتواند به سطح جدیدی از تکامل برسد. سطح اول انسان موفق، سطح دوم انسان خودساخته و سطح سوم که آخرین سطح محسوب میشود، انسان به تمامیت رسیده است. تمامی این اطلاعات در در قالب یک فایل تحت عنوان دفتر سبز در اختیار فرد قرار میگیرد.

در مرحله بعدی افرادی که که تمایل به دریافت دفتر آبی داشته باشند به دوره خودشناسی خود ادامه میدهند. در مرحله بعد، مشاوران کارنیل با تحلیل دقیق دفتر سبز و همچنین از طریق ارتباط تلفنی با فرد، با دقت بسیار به بررسی نقاط ضعف وی میپردازند و شخصیت، باورها و عادات فرد را مورد ارزیابی قرار می دهند و راهکارهایی ارزشمند به منظور ایجاد تغییر در زمینه های مختلف زندگی فرد ارائه می دهند. تمامی این اطلاعات در در قالب یک فایل تحت عنوان دفتر آبی در اختیار فرد قرار میگیرد.

تا این مرحله، دوره خودشناسی فرد تکمیل و در قالب دفاتر سبز و آبی در اختیار فرد قرار میگیرد. درصورتیکه که فرد تمایل داشته باشد که به کمک کوچ، راهکارها و تغییرات اشاره شده در دفتر آبی را در زندگی خود پیاده کند، می تواند در دوره کوچینگ عملکرد کارنیل شرکت و مسیر رسیدن به موفقیت را با همراهی کوچ خود بپیمایند.

 

 

 

 

 

 

 

کوچینگ خودشناسی کارنیل

کوچینگ خودشناسی کارنیل

کوچینگ و مشاوره خودشناسی کارنیل

دفتر سبز خودشناسی

دفتر سبز خودشناسی

یافتن نقاط ضعف و قوت و پیدا کردن رسالت زندگی

دفتر آبی خودشناسی

دفتر آبی خودشناسی

ارائه راهکارهایی برای از بین بردن نقاط ضعف و بهبود شرایط زندگی

مشاوره و کوچینگ کارنیل

مشاوره و کوچینگ کارنیل

راهنمایی و هدایت فرد به منظور طی نمودن مسیر رسیدن به موفقیت

۱ ۲ ۳ ۴
ارسال این مطلب به تلگرام

telegram
برچسب ها :