ده روش برای نشان دادن اینکه همسرتان را صادقانه دوست دارید

12 نوامبر 2017 بدون دیدگاه

نحوه ابراز علاقه به همسرتان و عشق ورزیدن را بلدید؟ این مقاله در این راستا به شما کمک خواهد کرد:

  1. به او بگوئید که چه احساسی نسبت به او دارید.

آقایان، اگرچه ممکن است مایل نباشید در مورد احساساتتان صحبت کنید، اما ما خانم ها به آن نیاز داریم. اگر می خواهید همسرتان احساس کند برایتان مهم است و صادقانه دوستش دارید، باید در چشمانش نگاه کنید و بگوئید: “دوستت دارم”.

ارتباط چشمی تفاوت زیادی ایجاد می کند. هر چقدر بیشتر ارتباط چشمی داشته باشید، صمیمیت بیشتری هم ایجاد می شود.

 

  1. با هدایای کوچک غافلگیرش کنید.

زمانی که به بازار می روید و همسرتان در مغازه ای می ایستد تا چیزی را که دوست دارد، نگاه کند، سعی کنید آن را به خاطر داشته باشید. برای خریدن یک یا دو هدیه، جستجو کنید و از مادر یا خواهرهای همسرتان هم بپرسید (متوجه نکات جالبی خواهید شد).

 

  1. بایستید، نگاه و گوش کنید.

زمانی که می خواهد صحبت کند، به او توجه کنید. او از شما نمی خواهد تا چیزی را تعمیر کنید یا قهرمانش باشید، او فقط می خواهد یکی به حرفهایش گوش کند. کاری کنید که انگار متوجه یک میلیون دلار پول هستید و اینکه او احساس کند برایتان مهم است.

  1. با او قرار ملاقات بگذارید.

سعی کنید حداقل یکبار در هفته، با او قرار ملاقات بگذارید. یک پرستار بچه بگیرید، از پدر بزرگ و مادربزرگ و یا از یک زوج دیگر کمک بگیرید. کاری کنید عشق زنده بماند. در بدست آوردنش بیش از یکبار برنده شدید، پس آن را بیشتر و بیشتر تکرار کنید.

 

  1. به او پر و بال دهید.

همسرتان را تشویق کنید تا علایقش را و چیزهایی که سبب شادی اش می شوند، دنبال کند. در مقابل دیگران از او تعریف کنید! این باعث می شود که او مثل طلا بدرخشد.

 

  1. کارهای خانه را انجام دهید.

زن ها کارهای تعریف شده زیادی را انجام می دهند. یک روش عالی برای مرد خانه که نشان دهد همسرش را دوست دارد، این است که در کار خانه کمک کند. بعد از صرف شام همه چیز را تمیز کنید، بچه ها را برای رفتن به مدرسه آماده کنید و یا به صورت نوبتی از کودک مراقبت کنید. اگر دفعه بعد متوجه شدید همسرتان کمی خسته به نظر می رسد، بگوئید: “چرا من بعد از شام وسایل را جمع نکنم؟ تو می توانی حمام کنی.”

  1. برایش یادداشت های کوچک بگذارید.

نیاز نیست شکسپیر باشید، فقط سعی کنید همسرتان لبخند بزند. زمانی که سر کار هستید برایش جملات عاشقانه بفرستید، روی آینه حمام نوشته بگذارید، یک ایمیل عاشقانه بفرستید و یا یک نوشته کوچک لای کتابی که می خواند، بگذارید.

 

  1. فیزیکی تر باشید!

لمس های کوچک و معنا دار را فراموش نکنید: دستان همسرتان را بگیرید یا زمانیکه دارید به سمت در هدایتش می کنید، دستتان را بر روی کمرش بگذارید. در واقع مهم نیست چکار می کنید- فقط بیشتر لمسش کنید.

 

  1. یک روز غیر منتظره برایش بسازید.

بدون اینکه به او بگوئید زودتر از کار مرخص شوید، فیلم مورد علاقه اش را بگیرید، از همان جایی که دوست دارد غذا سفارش دهید و یک شب غیر متظره داشته باشید. فیلم های عاشقانه آرام بخش می تواند بهترین نوع باشد. زمانی که در حال تماشای فیلم هستید به او پاپکورن بدهید. این می تواند برای هر دویتان عالی باشد.

  • به او فرصت دهید تا برای خودش هم وقت داشته باشد.

بگذارید استراحت کند و کاری مختص خودش انجام دهد. به او بگوئید تا با یکی از دوستانش برای ناهار بیرون برود، به او زمان دهید تا در یک کلاس ثبت نام کند یا به یک باشگاه کتاب خوانی ملحق شود. اگر می خواهید کاری کنید که همسرتان احساس کند دوستش دارید، او نیاز دارد تا خودش را هم دوست بدارد.

در حال بارگذاری ...
00:00/00:00
ارسال این مطلب به تلگرام

telegram